A párok vágynak a közös időre – A Telekom Digitálisan Tettrekész Díjas vállalkozói a hajnalig tartó beszélgetéseket hozzák vissza a zsúfolt mindennapokba a Little Love Box nevű párkapcsolati kártyáikkal
Akik szeretik egymást, azok szeretik a közös időtöltést, jól érzik magukat a másikkal, szeretnek beszélgetni, akár hajnalig is. A legtöbb párkapcsolat így indul. Spontán, szinte szünet nélkül éljük meg a teljes összhangot, aztán a mindennapokba észrevétlen gyűrűznek be a problémák, a teendők, az új feladatok, amelyek mind a közös, minőségi idő rovására mennek. Ezt a folyamatot állítja meg a párkapcsolati kártyacsomagjával Rétiné Félegyházy-Megyesy Anna és férje, Réti János. A Little Love Box , az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorában bemutatott termékük és vállalkozásuk, 10 millió forintos befektetési ajánlatot kapott 10% tulajdonrészért cserébe: Balogh Péter és Lakatos István látták meg bennük a fantáziát. A Telekom pedig a Cápák között stratégiai partnereként Digitálisan Tettrekész Díjjal ismerte el a vállalkozó páros digitális nyitottságát.

” – teszi hozzá Anna. A tervezéskor egyértelmű volt, hogy elsősorban online szeretnék a kártyát értékesíteni, ezért is fektettek nagy hangsúlyt arra, hogy instant érthető, vizuálisan is minőségi terméket készítsenek.
A célközönségnek azokat a párokat tekintik – és visszajelzések ezt igazolták is -, akiknek rendben van a kapcsolatuk. A vásárlók között sokkal kisebb azoknak a száma, akik valamilyen elakadásra, problémára szeretnének a kártyával megoldást találni. „Egyértelműen nem terápiás segédletnek készült a Little Love Box. Nem arról szól, hogy „gyere, kártyázzunk egy kicsit, hogy jobb legyen köztünk a kommunikáció”, hanem a cél, hogy jól érezzük magunkat, nevessünk sokat, szórakozzunk. A kártyával szeretnénk forradalmasítani az otthoni randizást, az otthoni közös programot, hogy az ne csak abban merüljön ki, hogy filmet nézünk, vagy vacsorát főzünk , ha például a covid vagy a gyerekek miatt nem tudunk elmenni otthonról. Másfelől szakemberként is azt szoktam tanácsolni, hogy a közös minőségi időhöz nem kell feltétlenül valami nagyon konkrét dolgot csinálni (elutazni, programot szervezni, feladatokat elvégezni), elég csak leülni, beszélgetni és örülni egymásnak ” – magyarázza Anna, aki a termék honlapjára feltett egy szeretetnyelv tesztet is, ezzel is segítve a párokat, hogy jobban megismerjék egymást.
A sikeres kombó: érdekes és elegáns
A házaspár sok-sok estén át dolgozott a kérdéseken, és nagyon igyekeztek olyanokat választani, ami akár egy 20 éve együtt lévő párnak is izgalmas lehet . Például: „Mi az az ajándék, amit gyerekként mindig akartál, de sosem kaptad meg?” Annának ez az egyik kedvenc kérdése, „mert, ha a válasz olyan, akkor az kapcsolatépítő gesztus, ha a régi kívánságát teljesítjük a párunknak” – mondja. Olyan kérdéseket szándékosan nem raktak bele a csomagba, amelyek kellemetlen pillanatokat szerezhetnek a párnak . „Hogy egy kérdés jó-e, sokban múlik azon, hogy milyen szinten van a kapcsolat. Ha csak egy éve vannak együtt, akkor a „mikor házasodnál meg, hány gyereket akarsz, hány partnered volt eddig” típusú kérdések felboríthatják a könnyed szórakozást” – mondja Anna. Összességében arra törekedtek, hogy érdekes, izgalmas legyen elővenni a Little Love Boxot. Több vásárlójuknak is az volt az élménye, hogy alig bírták kivárni, hogy újból elővegyék a dobozkát, annyira kíváncsiak voltak a többi kérdésre.
” – meséli Anna.
„Hirtelen lettünk vállalkozók”
Se Annának, se Jánosnak – aki foglalkozását tekintve járműmérnök – nem volt korábbról üzleti tapasztalata, a házaspár belecsöppent a vállalkozói világba. 2020 decemberében János megtervezte a honlapot, 2021 januárra elkészültek a profi termékfotók, és akkor elindították a webshopot is. A marketingjük először egyetlen posztban merült ki. A #vegyélhazait Facebook-csoportba Anna bemutatta a terméküket, és a következő 6 napban mind az 500 legyártott Little Love Boxot elkapkodták. Egyébként annyira betaláltak a termékkel, hogy a B2B láb is rögtön beindult: két nappal később egy borászati cég is megkereste őket, hogy a Valentin-napi csomagjukhoz 100 kártyacsomagot rendelnének. A marketingjüket jelenleg egy külsős cég viszi, de Anna már beiratkozott egy marketingtanfolyamra, és fokozatosan átvenné az ezzel járó feladatokat. Most nagyon kíváncsiak arra, hogy bemutatkozásuk a Cápák között műsorban mennyi új vásárlót generál számukra, kik találnak rájuk, lesznek-e újabb vevőkörök.
A házaspár már újabb kártyacsomagokat tervez, tematikus pótkártyákat, családi kiadást, de társasjátékban is gondolkodnak – utóbbiban a pár tagjai együtt, más párok ellen játszanának. A legközelebbi dobbantásuk viszont már a finisben van, tavasz elején jelenik meg a Little Love Box esküvői kiegészítése : a kártyák közé helyezhető kísérőborítékot, ajándékzacskót is lehet majd rendelni. „Sokan szeretnének a párnak úgy ajándékozni pénzt, hogy azt ne egy sima borítékban adják át, hanem valami személyes, különleges módon. Így a Little Love Box, és a hozzá tervezett kis boríték, – amiben egy üzenőkártya is van, valamint a papírpénz is pont beleillik – együtt tökéletes nászajándékot alkotnak.
Anna és János rettenetesen izgultak a Cápák között felvétele előtt, de végül hatalmas élmény volt számukra a műsor, mert mindenki támogató és kedves volt velük. „Egészen megható volt, hogy még az öltözőnkbe is bejöttek a stábból, de a Cápáktól is, hogy elmondják, hogy drukkolnak és ne aggódjunk, minden rendben lesz.” – meséli már nevetve Anna.
Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!