Recept a hatékony belső kommunikációhoz
Máté története

Máté étterme egyaránt közismert prémium minőségű ételeiről és alkalmazottai iránt tanúsított emberséges hozzáállásáról. Máté szeretné még teljes körűbbé tenni a kommunikációt munkavállalóival, amit megtehet egy olyan digitális belső kommunikációs csatorna létrehozásával, ami tükrözi vállalkozásának értékeit és hozzájárul munkavállalói megőrzéséhez.
Ha fontos Neked tehetséges dolgozóid megtartása, próbáld ki az alábbi lépéseket!

A vállalkozás a Tied, vagy Te vezeted, de a munkáltatói márkád nagyobb részét a munkavállalóid határozzák meg.
A Follow The Yellow alapítója
Máté D tervének segítségével Te is kialakíthatod vállalkozásodnak a lehető leghatékonyabb digitális belső kommunikációs csatornát!
Sablon online kérdőív készítéshez
Készíts online kérdőívet az alábbi sablon segítségével munkavállalóidnak, hogy meg tudják osztani Veled ötleteiket és vágyaikat az új digitális csatorna kapcsán! Bátorítsd őket a kitöltésre, de ne erőltesd nagyon, ne vidd túlzásba a noszogatást! Nem cél, hogy már a fórum létrejötte előtt negatív érzelmeik legyenek vele kapcsolatban.
LetöltömAz oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.