Recept a hatékony belső kommunikációhoz

Máté története

{{ formattedDate }}3 perc olvasási idő

Máté étterme egyaránt közismert prémium minőségű ételeiről és alkalmazottai iránt tanúsított emberséges hozzáállásáról. Máté szeretné még teljes körűbbé tenni a kommunikációt munkavállalóival, amit megtehet egy olyan digitális belső kommunikációs csatorna létrehozásával, ami tükrözi vállalkozásának értékeit és hozzájárul munkavállalói megőrzéséhez.

Ha fontos Neked tehetséges dolgozóid megtartása, próbáld ki az alábbi lépéseket!

A vállalkozás a Tied, vagy Te vezeted, de a munkáltatói márkád nagyobb részét a munkavállalóid határozzák meg.

Tóth-Nagy Péter

A Follow The Yellow alapítója

Máté D tervének segítségével Te is kialakíthatod vállalkozásodnak a lehető leghatékonyabb digitális belső kommunikációs csatornát!

Sablon online kérdőív készítéshez

Készíts online kérdőívet az alábbi sablon segítségével munkavállalóidnak, hogy meg tudják osztani Veled ötleteiket és vágyaikat az új digitális csatorna kapcsán! Bátorítsd őket a kitöltésre, de ne erőltesd nagyon, ne vidd túlzásba a noszogatást! Nem cél, hogy már a fórum létrejötte előtt negatív érzelmeik legyenek vele kapcsolatban.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Google FormsGoogle Forms
online-kerdoiv.comonline-kerdoiv.com
SurvioSurvio

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.