Kulcsszavak ereje a Google hirdetésekben

Rozi története

{{ formattedDate }}3 perc olvasási idő

Érdektelen látogatók, kidobott pénz az ablakon: a nem végiggondolt kulcsszavak rengeteg olyan webshop látogatót hoztak, akik azonnal bezárták az oldalt… A matyodesign ruhamárka alapítója, Rozi ezért újra gondolta a hirdetéseit, megkereste a megfelelő kulcsszavakat és termőre fordította az elköltött hirdetési összegeket!

Szeretnél relevánsabb látogatókat a Google-ből? Itt a megoldás – Rozi D terve.

A kereső hirdetés sikere nem az elköltött összegtől függ, jó kulcsszavakkal kis költésből is lehet nagy eredmény!

Szabó Edit Ditte

Digitális Marketing Szakértő

Nézd át te is lépésekre bontva Rozi D tervét, hogy lemásolhasd sikerének titkát!

Kulcsszó tervezés

Menj végig ezeket a lépéseken, hogy össze tudd gyűjteni és leszűkíteni a márkád számára legrelevánsabb kulcsszavakat. Minden új cél vagy termék/ szolgáltatás esetén érdemes újra megcsinálni minden lépést.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Google Keyword PlannerGoogle Keyword Planner
Google AdsGoogle Ads

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.