Hogyan készíts profi marketing tervet
Az nem elég, hogy van egy jó terméked. Ahhoz, hogy el tudd adni, a hírét is vinni kell, vásárlói kedvet is kell teremteni.

A marketinggel – leegyszerűsítve a dolgot – meg tudod szólítani a potenciális vevőidet, és rá tudod őket venni, hogy tőled
és ne mástól vásároljanak.
Sokan stratégia nélkül, ösztönösen alakítják a marketing tevékenységüket, nekik és minden agilis kkv-nak szeretnénk egy kapaszkodót
adni a marketing tervezéshez.
A Marketing Commando legfontosabb tanítása, hogy minden cégnek szüksége van egy marketing gépezetre, ami azonosítja, kvalifikálja és betereli a céghez az érdeklődőket – majd vevőt csinál belőlük.
Ehhez három dolog kell:
- Egy jó csali (lehet ingyenes, de inkább fizetős)
- A csali reklámja
- És egy upsell ajánlat, ami a csalit elkérő új vevőket ráveszi a komolyabb vásárlásra
Kíváncsi vagy a marketing terv további elemeire is?
Töltsd le a sablont és rakd össze néhány lépésben a következő évi marketing tervedet!