Hogyan készíts profi marketing tervet

Az nem elég, hogy van egy jó terméked. Ahhoz, hogy el tudd adni, a hírét is vinni kell, vásárlói kedvet is kell teremteni.

{{ formattedDate }}1 perc olvasási idő

A marketinggel – leegyszerűsítve a dolgot – meg tudod szólítani a potenciális vevőidet, és rá tudod őket venni, hogy tőled és ne mástól vásároljanak. 
Sokan stratégia nélkül, ösztönösen alakítják a marketing tevékenységüket, nekik és minden agilis kkv-nak szeretnénk egy kapaszkodót adni a marketing tervezéshez.

A Marketing Commando legfontosabb tanítása, hogy minden cégnek szüksége van egy marketing gépezetre, ami azonosítja, kvalifikálja és betereli a céghez az érdeklődőket – majd vevőt csinál belőlük.

Ehhez három dolog kell:

  • Egy jó csali (lehet ingyenes, de inkább fizetős)
  • A csali reklámja
  • És egy upsell ajánlat, ami a csalit elkérő új vevőket ráveszi a komolyabb vásárlásra

Kíváncsi vagy a marketing terv további elemeire is?

Nézd meg a teljes videót itt.

Töltsd le a sablont és rakd össze néhány lépésben a következő évi marketing tervedet!