Márka-önismereti gyorsteszt
Avagy milyen értékeket ad a te márkád a vásárlóidnak?

A tesztben érték-állításokat találsz, amik vagy jellemzőek rád és a márkádra, vagy nem. Ha igen, akkor egy kicsit még gondold tovább a dolgot: mennyire erős jellemződ ez? Mennyire fontos ez a vevőidnek? Értékeld 1-5-ig, ahol az 1 a „Kicsit se”, az 5 pedig az „Igen, ez az az érték, amit én adok hozzá a vevőim életéhez – és ők ettől boldogok!”. Ha ezzel végeztél, a teszt kitöltése után kapsz még egy feladatot! Addig is egy fontos tipp: ne adj magadnak túl sokszor magas pontszámot! Jó munkát!

Készen vagy? Akkor most következik a feladat nehezebbik része: csak 2 márka értéket választhatsz ki!
Hogy melyik kettő legyen az:
- amelyik neked személy szerint nagyon fontos – ezt tudod hitelesen képviselni, erről tudsz őszintén, mindig megújulóan kommunikálni
- amit a konkurenseid nem mondanak, és nem is (könnyen) tudnak magukról elmondani – ezért leszel egyedi és nehezen másolható.