Üzleti reggeli a digitalizáció jegyében
A Telekom üzletében került megrendezésre különleges eseményünk, egy üzleti reggeli melynek fókuszában a kis- és középvállalkozások
digitális jelenléte állt. Egy rövid köszöntő után a rendezvény nyitányaként egy kerekasztal-beszélgetés zajlott, majd két
tematikus előadást is hallhattunk, az esemény zárásaként pedig egy kérdezz - feleleket tartottunk, amelyből szintén sokat
tanulhattak a vállalkozók. Az eseményt Mantzt László, a Magyar Telekom kommunikációs menedzsere moderálta, aki jól strukturált
kérdéseket tett fel a résztvevőknek, ezzel gördülékennyé téve a beszélgetéseket. A reggeli során szakértőink hasznos tanácsokkal
látták el a vállalkozásokat és jól bevált gyakorlatokat kínáltak a számukra. Megtudhatták, hogyan pörgethetik fel a vállalkozásuk
digitális jelenlétét.

Kisvállalati marketing tippek és online jelenlét erősítése
Az esemény egyik előadója Wolf Gábor volt, akinek az előadása a kisvállalati marketing tippekre és az online jelenlét erősítésére
fókuszált. A résztvevők hasznos tanácsokat kaphattak azzal kapcsolatban, hogy hogyan pörgethetik fel a vállalkozásukat digitális
eszközökkel. Saját példáin keresztül mutatta be tippjeit és azt, hogy számára mit jelent a digitalizáció. Az előadás végén
Gábor sokatmondóan úgy fogalmazott: „Dolgozz három napig, profitálj három évig – vagyis digitalizálj!” ezzel is azt hangsúlyozva,
hogy a tudatos jól felépített online jelenlét és a digitális eszközökbe fektetett energia többszörösen térülhet meg a jövőben.
Kerekasztal-beszélgetés, aki nincs jelen az interneten az láthatatlan
A kerekasztal-beszélgetés az online jelenlétről és digitalizáció szerepéről szólt a vállalkozások életében. Mantzt László,
izgalmas kérdéseket tett fel a kerekasztal meghívottjainak. A résztvevők, Wolf Gábor (Kisvállalati marketing szakértő, a Marketing
Commando alapítója), Bene Gergő (AI-marketing szakértő, E-motion Marketing Kft.), Farkas Zoltán (KKV informatikai szolgáltatások
csoportvezető, Magyar Telekom) és Gale Tibor (Microsoft Magyarország termékfelelős, Magyar Telekom) különböző szakterületekről
érkeztek, így több nézőpontból is megtudták világítani a digitalizáció előnyeit és kihívásait. A vendégek arról beszélgettek
például, hogy mennyire szükséges a digitalizáció, megtudhattuk, hogy a Telekomnál milyen digitális megoldások segítik a vállalkozókat,
és többek között szó esett a Mesterséges Intelligencia szerepéről is.
Ügyféligényre szabott digitális megoldások – a Telekom szerepe a Demján Sándor Programban
Torjai Nóra, a Telekom KKV Digitalizációs programvezetője, előadásában az ügyféligényekre szabott megoldások lehetőségeit járta körül. Arra hívta fel a figyelmet, hogy a vállalkozások versenyképessége ma már nagyban múlik azon, mennyire vannak jelen az online térben. Beszélt az ügyfél elvárásokról a KKV-k online megjelenése kapcsán, bemutatta a Demján Sándor programot és a benne elérhető csomagokat, valamint mesélt arról is, hogy a milyen szerepet vállal a Telekom ebben. Nóra az előadás során ismertette a Telekom nemrégiben elkészült kutatásának eredményeit is, amelyből az derült ki, hogy mit várnak el az ügyfelek az online térben a vállalkozóktól.
Összegzés
A rendezvény informatív és egyben inspiráló is volt a résztvevők számára. Lehetőség volt új nézőpontok megismerésére és kapcsolatépítésre
is. A jó hangulatú reggeli mellé értékes tudás is társult így a jelenlévők gazdagabb élményekkel és ötletekkel térhettek haza.
Ahogyan az szakértőinktől is elhangzott az esemény folyamán, a digitális jelenlét ma már nem választás kérdése, hanem egyértelműen
létfeltétel. Ha szeretnél versenyelőnyt szerezni és vállalkozásod online jelenlétét egy profi weboldallal erősíteni, akkor
élj a Demján Sándor “Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” program lehetőségeivel.