Így mérd az online marketinged

Ádám története:

{{ formattedDate }}3 perc olvasási idő

Az Y Generáció Iskolaszövetkezet célja az Y és a Z generáció diákjai és a munkaadók közötti kapcsolat kialakítása: a diákokat megfelelő szakmai fejlődéshez, a munkaadókat pedig minőségi pályakezdő munkaerőhöz juttatni. Az alapos és következetes méréseknek köszönhetően a cég évek óta stabil marketing rendszerekkel tud növekedni.

Nézd meg, hogyan teheted az online marketing méréseket hatékonyabbá!

Mindegy, milyen eszközöket használsz az online marketingben. Ha nem méred a hatékonyságot, térkép nélkül navigálsz.

Matykó Noémi

Chiro Marketing alapítója

Te is szeretnéd jól mérni az online marketing kampányaid eredményeit? Kövesd a lépéseket és másold le Ádám D tervét!

Akcióterv készítési segítség

Nem elég, hogy megvizsgáljuk az adatokat: fontos, hogy azok figyelembevételével folyamatosan optimalizáljunk. Kisebb az organikus forgalom? Javítsunk a SEO-n. Csökken a levelek megnyitása? Teszteljük újabb tárgymezőket. Csökken a Facebook aktivitása? Új típusú posztokat próbáljuk ki. Töltsd le az akcióterv készítést segítő anyagunkat.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Google Data StudioGoogle Data Studio
FacebookFacebook
InstagramInstagram
MailchimpMailchimp

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.