Így mérd az online marketinged
Ádám története:

Az Y Generáció Iskolaszövetkezet célja az Y és a Z generáció diákjai és a munkaadók közötti kapcsolat kialakítása: a diákokat megfelelő szakmai fejlődéshez, a munkaadókat pedig minőségi pályakezdő munkaerőhöz juttatni. Az alapos és következetes méréseknek köszönhetően a cég évek óta stabil marketing rendszerekkel tud növekedni.
Nézd meg, hogyan teheted az online marketing méréseket hatékonyabbá!

Mindegy, milyen eszközöket használsz az online marketingben. Ha nem méred a hatékonyságot, térkép nélkül navigálsz.
Chiro Marketing alapítója
Te is szeretnéd jól mérni az online marketing kampányaid eredményeit? Kövesd a lépéseket és másold le Ádám D tervét!
Akcióterv készítési segítség
Nem elég, hogy megvizsgáljuk az adatokat: fontos, hogy azok figyelembevételével folyamatosan optimalizáljunk. Kisebb az organikus forgalom? Javítsunk a SEO-n. Csökken a levelek megnyitása? Teszteljük újabb tárgymezőket. Csökken a Facebook aktivitása? Új típusú posztokat próbáljuk ki. Töltsd le az akcióterv készítést segítő anyagunkat.
LetöltömAz oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.