Wolf Gábor 2. live a márkaépítésről

Nincs olyan kifogás, hogy túl kicsi a vállalkozásod a brandépítéshez, hiszen mindenki kicsiben kezdte! (pl: Amazon, Nike)

{{ formattedDate }}2 perc olvasási idő

Egy jó márkával minden könnyebb a piacon, ezért érdemes elkezdeni. Hatékonyabbak lesznek a hirdetéseid, a beszállítók fognak érted versenyezni, nem pedig fordítva. Egy jó márkával vonzóbbá teheted céged a munkaerő piacon is.

Miért fontos, hogy legyen márkád?

  • gyorsabban épül és fejlődik a márkázott terméked
  • hírnevet építhetsz és ismertséget növelhetsz
  • ösztönözheted a terméked/szolgáltatásod eladásait
  • magasabb profitot érhetsz el
  • előnyt szerezhetsz a piacon az ismeretlen termékekkel szemben
  • vevőhűséget alakíthatsz ki

Ha nem építesz márkát, csak az alacsony árakkal tudod megfogni a vevőket. Az ilyen „garasoskodó” vevők azonban nem lojálisak, ha találnak egy olcsóbb terméket, azonnal elpártolnak Tőled. Ez a fajta „árharc” hosszú távon profitvesztést eredményez.

A márkaépítés legfontosabb szabályai:

  1. Találd meg a piaci rést, legyél egyedi!
  2. Találd meg a vevőidet!
  3. Vidd oda a terméked, szolgáltatásod, ahol a legtöbb vevőd van.
  4. Figyeld a konkurenciát!
  5. Keresd meg, miben lehet a Te márkád más, mint a többi!
  6. Nyomulj!

A videót itt éred el.

Kiegészítő az adáshoz:

A márka-önismereti tesztet innen töltheted le.

Ha szeretnél még többet tudni a márkaépítésről, olvasd el az alábbi cikkeinket is!