Hogyan segít az élő videó a marketingben

László története

{{ formattedDate }}3 perc olvasási idő
laszlo-tortenete

A Don’t Panic Angol gyakran használja az élő közvetítéseket kampányokban és oktató jellegű tartalomban is. Ez sokat segít a márka erősítésében, az egyedi oktatási módszertan bemutatásában és az értékesítésben is a cégnek.

Hogyan készíts élő adásban közvetített tartalmakat?

⁣A Don’t Panic példája bemutatja, hogyan használd az élő videókat a közösség építésben és az értékesítésben

Lévai Richárd

Marketing szakértő, Liftup Kft.

Készíts Te is saját élő videót, tulajdonképpen saját műsort a következő lépések elvégzésével és sablon kitöltésével.

Sablon és ellenőrzőlista

Készítsd Te is saját élő műsort! Töltsd le a kitölthető sablont és ellenőrzőlistát, ami segít megtervezni a közvetítésed üzenetét, tartalmi elemeit, felépítését és támogatást ad ahhoz is, hogy milyen kommunikációval tudod a legtöbbet kihozni az élő műsorodból.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.